איך להגדיל את הרווחים בעסק

במיוחד בתקופת הקורונה

יש לכם עסק קיים אתם עושים הכל נכון אבל..... משהו לא עובד נכון. הרווחיות לא משהו, הניהול קצת קשה, התזרים בעייתי ואתם מרגישים במלחמה אינסופית. לכן, בניתי קורס מדוייק ותמציתי לשיפור הרווחיות בעסק קיים.

נגן וידאו

פרק 1 - כמה באמת מרויח העסק

האם אני בכלל מרויח בעסק שלי? האם יש לי עסק רווחי? יש לי עסק, אני עובד בו, אני פורח, אני ממש ממש מתאמץ, אני קם בבוקר, אני מנסה לשווק, אני מנסה לנהל, אני מנסה למכור, אני מטפל בבנקים, אני מטפל בתזרים, אני רץ אחרי הגבייה מלקוחות, אני מטפל בתשלומים לספקים, הכל ביחד, זה חלק מהמהות שלי להיות עצמאי ובעל עסק.

פרק 2 - הוצאות קבועות

יש לנו עסק והעסק עובד, ואנחנו כבר יודעים לנתח את הרווחיות שלו, את הרווח הגולמי,, את הרווח התפעולי עכשיו אני רוצה לדעת מהן ההוצאות הקבועות של העסק. שימו לב: יש לעסק הוצאות קבועות…

פרק 3 - הוצאות משתנות

בשיעור הזה אדבר על הוצאות משתנות. ממה הן מורכבות? הוצאות משתנות שהן כמעט קבועות, הוצאות שתלויות בהיקף הפעילות והוצאות שלא ישתנו בהתאם לפעילות העסקית, וכמובן על הוצאות מעורבות פרטיות/עסקיות…

פרק 4 -נקודת האיזון של העסק

מהי נקודת האיזון של העסק? האם היא משתנה מחודש לחודש? מהי החשיבות בהכרת נקודת האיזון? בואו נדבר קודם כל מהי נקודת האיזון…

פרק 5 - הגדלת הרווחיות של העסק

איך מגדילים מכירות בעסק? איך משפרים את השיווק? אני רוצה להתחיל את השיעור בנושא שיווק ומכירות. הרבה מאד עסקים מבלבלים בין השיווק ובין המכירות. אני נפגש עם אנשים שמגדירים את עצמם כמנהלי שיווק ומכירות…

פרק 6 - נוכחות ברשתות החברתיות

בשיעור הנוכחי אדבר על נוכחות ברשתות החברתיות. על עצם העובדה שאם אתה לא שם, אתה לא קיים. הרשתות החברתיות הן המהפיכה השיווקית הכי גדולה מאז המהפיכה התעשייתית אי שם במאה ה-18. המהפיכה ההיא נמשכה כ-100 שנים ושינתה את העולם התעשייתי, בעוד שהמהפיכה הנוכחית היא בת פחות מ-20 שנים, והיא הולכת ומתעצמת מיום ליום. גוגל, פייסבוק….

פרק 7 - תקציבי שיווק בפלטפורמות הדיגיטליות

בשיעור הזה אדבר על תקציבי שיווק, איך מחלקים את העוגה? כמה משקיעים בכל פלטפורמה? איך בודקים תוצאות? והעיקר – איך לא לפחד להשקיע. אנחנו כבר מבינים מזמן ובמיוחד בתקופת הקורונה, שאם אתה לא קיים בעולם הדיגיטלי, אז אתה פשוט לא קיים…

פרק 8 -השוואה בין תקציב לביצוע

השיעור הזה ידון בתקציבי מכירות לעסק והשוואה בין תקציב לביצוע. החלטתי ללכת על קמפיין שיווקי ברשתות החברתיות. תקצבתי לעניין סכום חודשי בסיסי ראשוני. לקחתי יועצים לקמפיין, כתבו לי תכנים, הכינו דפי נחיתה, כתבו פוסטים מעניינים ומרתקים, הכל מוכן ואני יוצא לדרך.